Usein Kysyttyä
Kuinka kauan toimitus kestää
Voinko palauttaa tuotteen?
Myyntikuntoisen tuotteen palautus onnistuu. Tuotteilla on 14vrk palautusoikeus. Korvaamme palautuksista aiheutuvan postikulun maksimissaan 5€ asti. Suosittelemme tuotteiden palautuslähetysten tekoa https://www.shipit.fi/ palvelun kautta.
Palautuksen toimitetaan Suomen varastolle. Ole yhteydessä meihin ennen kuin lähetät tuotteen takaisin.
Tilaaminen ei onnistu tai maksuvaihtoehdoista ei löydy sopivaa
Ei hätää! Autamme mielellämme! Lähetä meille viestiä yhteydenottolomakkeella tästä. Otamme sitten yhteyttä teihin.
Ostokset on myös mahdollista maksaa tilinsiirrolla.
Onko asiakaspalvelumme suomenkielinen?
Kuinka osaan valita oikean koon vaatteelle?
Millä rahtifirmalla toimitatte tuotteet?
Suurin osa tuotteista toimitetaan ePacketilla. Se on uusi, USPS:n tarjoama maailmanlaajuinen toimitustapa. ePacket toimituksen voi saada vain alle 2 kilon ja alle 400 dollarin lähetyksiin. ePacket:n toimitusaika ja hinta on yleensä jossain Airmailin ja EMS:n välimaastossa. ePacket lähetyksiin sisältyy aina seurantakoodi. Lähetystä voi seurata USPS:n sivulla tai 17track:ssa. Kun paketti on saapunut Suomeen sitä voi seurata normaalisti Postin nettisivuilta.
Miksi tilaamani tuotteet tulevat eri paketeissa?
Joutuuko tavarasta maksamaan veroa?
Tuotteet lähetetään suoraan tukuista/tehtaalta Kiinasta, Singaporesta tai USA:sta. Hinnassa ei ole arvolisäveroa eikä tullia. Alle 22 € ostoksista veroja ei joudu myöskään maksamaan. Tilauksessasi voi olla myös useita verovapaita tuotteita. Lähetämme tuotteet erillisinä paketteina postitusteknisistä syistä. Tämä myös säästää asiakkaalta rahaa arvonlisäveron muodossa, kun paketin tuotteiden arvo jää alle 22 euron (+ postikulujen osuus). Eli mikäli tilaat esim. 3 erillistä tuotetta, joiden kaikkien hinta on alle 22€, niin tuotteet saapuvat sinulle erillisinä paketteina, eikä ALV:ta peritä. Yli 22€ tuotteet yleensä jäävät postin tulliin ja saat tavaroista ilmoituksen kirjeitse. Näistä tuotteista joutuu maksamaan arvolisäveron (24%) ja joissakin tapauksissa lisäksi tullin mm. vaatteet (12%) Tulliselvityksen teko netissä on helppoa. Ohjeet siihen löytyvät tullin sivuilta, jossa ilmoitus tehdään osoitteessa https://asiointi.tulli.fi/nettituonti/mainpage.html .
Ohessa hyödyllinen "Kuningaskuluttajan" jakso YLE areenasta siitä miten tulli-ilmoitus tehdään netissä:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/09/02/nain-tullaat-verkko-ostokset-netissa
Miten osa tuotteistanne on niin edullisia?
Mitä tarkoittaa EU varasto toimitus?
Tuotte sijaitsee poikkeuksellisesti EU-varastossamme. Näillä tuotteilla toimitusaika on lyhempi. Yleensä tuote saapuu perille 3vrk-10vrk:n sisään.
Mitä, jos paketti katoaa matkalla?
Joskus tuote katoaa matkalla. Tämä on harmillista sekä meillä, että asiaakkaalle, mutta emme voi sille mitään. Saapumattomat tuotteet lähetetään asiakkaalle aina uudestaan, joten ainut tappio asiakkaalle on pitempi toimitusaika.
Kaikissa lähetyksissämme on seurantanumero (ilmoitetaan myös asiakkaalle). Tavarantoimittajamme ovat sitoutuneet lähettämään tuotteen uudestaan, mikäli tuote ei jostain syystä saavu perille tai mikäli tuote on vaurioutunut kuljetuksessa.